Poprzedni
Dalej
Ulubione
Koszyk
Koszyk ()

Ładne? Może niekoniecznie, ale ważne! Poniżej znajdziesz regulamin Bangerhead.pl, który akceptujesz dokonując u nas zakupu. Oczywiście Ty jako klient jesteś w centrum naszej uwagi i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby warunki były dla Ciebie jak najbardziej korzystne. Oferujemy szybką wysyłkę i 30-dniowy okres odstąpienia od umowy!

Ogólne warunki umowy kupna i ochrona konsumentów

Ogólne warunki mają zastosowanie do umowy kupna, którą zawierasz jako konsument z Bangerhead AB, numer organizacji SE556744-531601, zwaną dalej Bangerhead. Aby chronić Twoje interesy jako klienta, do wszystkich zakupów dokonywanych na www.bangerhead.pl mają zastosowanie przepisy ustawy o sprzedaży konsumenckiej, ustawy o sprzedaży na odległość i ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). W przypadku ewentualnego sporu między Bangerhead i Tobą jako klientem, możesz zgłosić to do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Bangerhead dokłada wszelkich starań, aby wszystkie informacje na stronie były zawsze jak najbardziej poprawne. Niemniej jednak zastrzegamy sobie prawo do nieoczekiwanego wyprzedania produktów i ewentualnych błędów graficznych i pisarskich na stronie internetowej (takich jak błędy w opisie produktu, spisie treści, nieprawidłowe ceny i/lub nieprawidłowe informacje o tym, czy produkt jest w magazynie). W przypadku nadużycia lub niewłaściwego wykorzystania kodów rabatowych firma zastrzega sobie prawo do anulowania zakupu lub późniejszego zafakturowania odpowiednią kwotą. Bangerhead zastrzega sobie prawo do poprawiania takich błędów oraz do zmiany lub aktualizacji informacji w dowolnym momencie.

Wysyłka i Dostawa

Standardowe koszty wysyłki to 10 zł. Kwota ta jest niezależna od opcji wysyłki: nie ma znaczenia, jaką metodę dostawy wybierzesz. Przy zamówieniu od 149 zł zyskujesz bezpłatną wysyłkę!

Zamówienia są wysyłane z naszego magazynu w każdy dzień roboczy. Należy jednak pamiętać, że czas realizacji w naszym magazynie to zazwyczaj również 1-2 dni. Jeśli złożysz zamówienie w piątek po południu lub w święto państwowe, wyślemy je następnego dnia roboczego.

* Uwaga: Podane czasy dostawy są szacunkowymi terminami dostaw, możliwe są opóźnienia u nas i u naszych partnerów wysyłkowych (np. przy większych wyprzedażach zakupowych lub w okresie przedświątecznym).

Ponieważ nasze koszty wysyłki mogą być różne (na przykład podczas naszych promocji/ofert), odwołujemy się do cen w kasie, aby uzyskać informacje o wysokości kosztów wysyłki. Poniżej znajdziesz opcje wysyłki, które obecnie oferuje Bangerhead.pl. Mogą się one zmienić lub będą w przyszłości aktualizowane.

Formy i czas dostawy

Staramy się zawsze oferować kilka różnych opcji dostawy, a koszt wysyłki zależy od wielkości zamówienia. Zamówienia są wysyłane z naszego magazynu w dni robocze. Jeśli zamówienie zostanie złożone w piątek po południu lub w dzień świąteczny, zostanie ono wysłane w następnym dniu roboczym.

Koszt wysyłki Koszt wysyłki to 10 zł niezależnie od wybranej metody dostawy. Darmowa wysyłkę oferujemy od 149 zł.

Poniżej znajdują się opcje wysyłki, które obecnie oferujemy. Prosimy pamiętać, że opcje te mogą ulec zmianie i zostać zaktualizowane. Aktualne opcje wysyłki dla danego kodu pocztowego można znaleźć w kasie.

InPost

Firma InPost oferuje dwie formy dostawy.

InPost Paczkomaty

Najbardziej elastyczna i zrównoważona dla środowiska forma dostawy. Paczkomaty InPost są wszędzie i możesz odebrać naszą przesyłkę w dowolnym dla siebie czasie i momencie, w drodze do pracy, szkoły lub podczas wieczornego spaceru.

Robiąc zakupy na bangerhead.pl wybierz opcję dostawy Paczkomat InPost. Następnie podaj swój numer telefonu oraz adres e-mail. Następnie wybierasz Paczkomat, do którego, InPost dostarczy Twoja przesyłkę. Otrzymasz SMS z kodem odbioru (6 cyfr), w momencie, gdy przesyłka zostanie umieszczona w Paczkomacie. Kod oczywiście musisz zachować, aby otworzyć swoja skrytkę. Będąc już przy Paczkomacie na ekranie wpisz swój numer telefonu oraz kod odbioru. Skrytka z Twoją paczką otworzy się automatycznie. Na odbiór masz 2 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

Sprawdź lokalizacje Paczkomatów. https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Czas dostawy od złożenia zamówienia: 5-7 dni roboczych.

InPost dostwa kurierem.

Kurier InPost dostarcza Twoja przesyłką pod Twoje drzwi. Robiąc zakupy na bangerhead.pl wybierz opcja dostawa kurierem. Następnie podaj swój adres, numer telefonu oraz adres e-mail. Kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę na podany adres. Kurier skontaktuje się z Toba w celu ustalenia dnia i godziny przekazania paczki. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie on kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za Twoja zgodą, przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek. Możesz również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Paczek lub do sąsiada.

Czas dostawy od złożenia zamówienia: 5-7 dni.

DHL

Kurier DHL dostarcza Twoja przesyłką pod Twoje drzwi. Robiąc zakupy na bangerhead.pl wybierz opcja dostawa kurierem DHL. Następnie podaj swój adres, numer telefonu oraz adres e-mail. Kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę na podany adres. Kurier skontaktuje się z Toba w celu ustalenia dnia i godziny przekazania paczki. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie on kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za Twoja zgodą, przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek.

Potwierdzenie zamówienia

Jako potwierdzenie, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie, po złożeniu zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail na Twój adres e-mail podany podczas składania zamówienia. To potwierdzenie zamówienia służy również jako dowód wpłaty. Wskazówka: zachowaj ten e-mail - w celu ewentualnego kontaktu z naszym działem obsługi klienta.

Zmiany w zamówieniu

W przypadku ewentualnej korekty Twojego zamówienia i/lub dodatkowych kosztów (np. za przesyłkę, która nie została odebrana/zniknęła), mamy prawo naliczyć dodatkowe koszty za pomocą faktury (niezależnie od tego, która metoda płatności została użyta wcześniej). Faktura ta może być wystawiona przez nas lub naszego partnera, z którym współpracujemy i zostanie wysłana e-mailem na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Wspomnianą fakturę należy opłacić w ciągu 14 dni.

Nieodebrana przesyłka

Za nieodebranie paczki pobierana jest opłata w wysokości 50 zł., aby pokryć koszty przygotowania produktów do wysyłki oraz koszty wysyłki. Przesyłka zazwyczaj pozostaje w InPost 5 dni (2 dni w paczkomacie, 3 dni w centrali) w DHL ok 5 dni, po czym zostaje zwrócona do naszego magazynu.

Metody płatności

Możesz wybrać kartę kredytową (Visa/Mastercard), szybki przelew bankowy online (Przelewy24) oraz płatność  poprzez system płatności mobilnych BLIK.

Płatność kartą

Płatność kartą jest bezpieczną metodą płatności. Akceptujemy następujące karty płatnicze: Visa, Mastercard.

Przy płatności kartą współpracujemy z firmą Adyen. Bangerhead nie przechowuje żadnych danych karty podanych w związku z Twoim zakupem. Informacje o karcie są wysyłane zaszyfrowane i przetwarzane tylko przez firmę Adyen.

Po wprowadzeniu danych karty i potwierdzeniu zamówienia podana kwota zostanie zarezerwowana na karcie. Kwota jest pobierana z karty tylko wtedy, gdy produkty zostaną wysłane do Ciebie.

Płatność Przelewy24 czyli szybki przelew bankowy

Zaznacz płatność Przelewy24, aby dokonać przelewu bankowego, a następnie wybierz swój bank spośród listy i dokonaj przelewu zgodnie z wytycznymi Twojego banku. Kwota zostanie zablokowana na Twoim rachunku bankowym.

Płatność BLIKIEM

Wybierz BLIK jako opcję płatności i przepisz kod BLIK w aplikacji banku. Kliknij „zapłać”, potwierdź transakcję PINem w aplikacji banku i gotowe. Kwota zostanie automatycznie pobrana z Twojego rachunku bankowego.

Ceny i promocje/oferty

Wszystkie ceny na Bangerhead.pl zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów metod płatności i wysyłki, które są podane osobno. Bangerhead zastrzega sobie prawo do ciągłego dostosowywania cen wszystkich produktów w asortymencie, zarówno je podnosząc i jak i obniżając. Bangerhead zastrzega sobie prawo do błędów w zdjęciach, opisach produktów, specyfikacjach technicznych, nieprawidłowych cenach i korektach cen. Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania takich błędów i aktualizowania informacji w dowolnym momencie. Jeśli wprowadzono nieprawidłową cenę dla produktu, Bangerhead powiadomi klienta, a następnie poczeka na zgodę klienta lub anuluje zamówienie. Bangerhead może w wyznaczonym czasie oferować promocje na określone produkty. Wszystkie promocje w Bangerhead są ważne tak długo, jak promocja jest aktywna lub do wyczerpania zapasów, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Bangerhead zastrzega sobie prawo do zakończenia takich promocji w dowolnym momencie. Zastrzegamy sobie prawo do nieoczekiwanych wyprzedaży produktów i/lub nieprawidłowych informacji o stanie magazynowym.

Prawo odstąpienia od umowy

Jako konsument masz oczywiście prawo do anulowania zakupu online - bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni. Jednak w Bangerhead.pl okres odstąpienia od umowy wynosi nie mniej niż 30 dni!

Masz 30-dniowy okres na odstąpienie od umowy - liczony od dnia, w którym Ty lub wyznaczona przez Ciebie osoba trzecia (która nie jest przewoźnikiem) otrzymała zamówione produkty.

W okresie odstąpienia od umowy możesz poinformować nas - bez podania przyczyny - że chcesz anulować zakup. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas za pomocą jednoznacznego oświadczenia (na przykład za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego, e-maila, telefonicznie lub pocztą), że anulujesz zakup. Możesz w tym celu skorzystać z europejskiego formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe. Musisz wysłać wyżej wymienione powiadomienie, aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem wyżej wymienionego okresu odstąpienia. Jak tylko otrzymamy powiadomienie o anulowaniu, otrzymasz potwierdzenie e-mailem.

Możesz również zdecydować się na natychmiastowy zwrot produktów - tj. w ciągu 30 dni okresu odstąpienia od umowy. W takim przypadku do przesyłki zwrotnej należy dołączyć oświadczenie o chęci anulowania zakupu.

Konsekwencje odstąpienia od umowy

W okresie odstąpienia od umowy możesz ocenić produkty i zdecydować, czy chcesz go zatrzymać, czy nie. Jeżeli wyjdziesz poza to, co jest konieczne w ocenie do określenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu, możemy odliczyć powstały w ten sposób ubytek wartości od kwoty podlegającej zwrotowi. Produkt musi być zwrócony nieużywany i w nieuszkodzonym opakowaniu.

Jeśli produkt został zapieczętowany ze względów zdrowotnych lub higienicznych i pieczęć ta została złamana po dostarczeniu, wtedy ten produkt jest wyłączony z prawa do odstąpienia od umowy. Oznacza to, że produkt nie podlega zwrotowi!

Aby uniknąć jakichkolwiek problemów, chcielibyśmy doradzić:

- obchodź się ostrożnie z dostarczonym produktem;

- zwróć produkt w stanie niezmienionym i w oryginalnym opakowaniu - o ile jest to racjonalnie możliwe.

W przypadku zwrotu skorzystaj z pudełka, w którym dostarczono Twoje zamówienie lub innego odpowiedniego opakowania. Pamiętaj, aby produkty, którego dotyczy zwrot, starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Jeśli Twoje zamówienie zawiera „prezent z zakupem”, musisz zwrócić ten prezent wraz z zamówionymi przedmiotami.

Musisz zwrócić nam towar jak najszybciej, ale w każdym razie nie później niż 14 dni po odstąpieniu od umowy.

Jak zwrócić produkt?

Niezależnie, czy produkt został dostarczony przez InPost czy DHL oferujemy Ci prosty sposób zwrócenia paczki za pomocą paczkomatu InPost:

Sposób 1: Możesz użyć aplikacji mobilnej InPost Mobile.

Wyszukaj bangerhead.pl w aplikacji i wypełnij formularz zwrotu. Po wypełnieniu formularza otrzymujesz kod zwrotu i QR kod. Najlepiej użyj te same pudełko, w której przyszły do Ciebie nasze produkty, usuń starą etykietę, włóż do pudełka potwierdzenie dostawy lub kartkę z numerem zamówienia, abyśmy bez problemu mogli przyporządkować Twój zwrot zamówieniu. Następnie napisz kod zwrotu na pudełku. Znajdź paczkomat, zeskanuj QR kod przykładając telefon do czytnika lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisz kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce.

Dokładny opis znajdziesz także tutaj: https://inpost.pl/szybkie-zwroty

Sposób 2: Możesz użyć strony internetowej SzybkieZwroty.pl

Wyszukaj bangerhead.pl na stronie szybkiezwroty.pl i wypełnij formularz zwrotu. Po wypełnieniu formularza otrzymujesz kod zwrotu i kod QR. Najlepiej użyj te same pudełko, w której przyszły do Ciebie nasze produkty, usuń starą etykietę, włóż do pudełka potwierdzenie dostawy lub kartkę z numerem zamówienia, abyśmy bez problemu mogli przyporządkować Twój zwrot zamówieniu. Następnie napisz kod zwrotu na pudełku. Znajdź paczkomat, zeskanuj QR kod przykładając telefon do czytnika lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisz kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce.

Dokładny opis znajdziesz także tutaj: https://inpost.pl/szybkie-zwroty

Tutaj znajdziesz najbliższy paczkomat: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Jeśli chcesz otrzymać zwrot pełnej kwoty zakupu, konieczne jest, aby opakowanie produktu było nieuszkodzone i produkt nie ponosił śladów użytkowania (patrz również powyżej w sekcji „Konsekwencje odstąpienia od umowy”).

Koszty zwrotu

Pobieramy opłatę za zwrot produktu w wysokości 12 zł. Jeżeli jednak przy ocenie, czy chcesz zachować produkt czy też nie, wykraczasz poza to, co jest konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu, możemy zwrócić tylko część kwoty i odliczyć uszczerbek wartości produktu. Jeśli chcesz otrzymać zwrot pełnej kwoty zakupu, konieczne jest, aby opakowanie produktu było nieuszkodzone (patrz również powyżej w sekcji „Konsekwencje odstąpienia od umowy”).

Uwaga: Decydujesz się na zwrotu za pośrednictwem innego przewoźnika (na przykład wysyłając paczkę za pośrednictwem poczty), zachowaj potwierdzenie wysyłki.

Paczkę wyślij na adres:

Bangerhead
C/O Dream Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås

Potwierdzenie zwrotu

Odebranie i rozpatrzenie przez nas zwrotu zajmuje średnio około 10-15 dni roboczych. Po wykonaniu tej czynności otrzymasz od nas zwrot pieniędzy. Oczywiście otrzymasz od nas potwierdzenie e-mailem, gdy tylko to zostanie zrobione.

Refundacja

Jeśli odstąpisz od umowy, otrzymasz od nas zwrot kosztów produktu i dostawy pomniejszony o koszt zwrotu produktu. Odpowiedni zwrot nastąpi tak szybko, jak to możliwe, ale w każdym razie nie później niż 14 dni po otrzymaniu wypowiedzenia.

Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, koszty dostawy nie zostaną zwrócone.

Zwrot zostanie dokonany za pomocą tej samej metody płatności, za pomocą której dokonałeś pierwotnej płatności, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. Za taki zwrot nie zostanie pobrana żadna opłata.

Wymiana?

Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć przedmiot i odstąp od umowy zakupy jak opisano powyżej. Następnie składasz nowe zamówienie na żądany produkt za pośrednictwem strony internetowej.

Pytania?

Masz pytania dotyczące anulowania, wymiany lub zwrotu zamówienia? Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta!

Reklamacje i gwarancja

Skargi ogólne

Masz ogólną reklamację dotyczącą naszych produktów lub usług? Przede wszystkim prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta - telefonicznie, przez formularz kontaktowy lub e-mail. Jak tylko otrzymamy Twoją reklamację, w ciągu 14 dni prześlemy Ci merytoryczną odpowiedź. Nie zgadzasz się z zaproponowanym rozwiązaniem, czy nie możemy go wspólnie wypracować? Wtedy – jako konsument – ​​możesz również złożyć skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Prawo odstąpienia od umowy

Ogólnie nie jesteś zadowolony z dostarczonych produktów? Aby uzyskać więcej informacji na temat okresu wymian i zwrotów, zobacz stronę Prawo odstąpienia od umowy.

Niedostarczony produkt

Brakuje w Twojej paczce jednego lub więcej zamówionych produktów? Prosimy o kontakt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki pod adresem hej@bangerhead.pl. Proszę podać w swoim e-mailu:

- numer Twojego zamówienia
- informacje których przedmiotów nadal brakuje

Jeśli to możliwe, natychmiast wyślemy brakujący przedmiot i/lub postaramy się - w porozumieniu z Tobą - znaleźć inne odpowiednie rozwiązanie.

Nieprawidłowo dostarczony produkt

W przesyłce został dostarczony inny produkt niż pierwotnie zamówiony? Prosimy o kontakt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki pod adresem hej@bangerhead.pl. Proszę podać w swoim e-mailu:

- numer Twojego zamówienia
- nazwę artykułu, który nie został dostarczony
- zdjęcie produktu, który został dostarczony

Jeśli to możliwe, natychmiast wyślemy właściwy artykuł i/lub postaramy się - w porozumieniu z Tobą- znaleźć inne odpowiednie rozwiązanie. W tym czasie ocenimy również, czy należy zwrócić nieprawidłowo dostarczony produkt, czy nie.

Uszkodzony produkt

Oczywiście naszym obowiązkiem jest upewnienie się, że otrzymujesz swoje produkty w stanie nieuszkodzonym. Z tego powodu ważne jest, aby po otrzymaniu zamówienia dokładnie sprawdzić przesyłkę i jej zawartość.

Wadliwy produkt został dostarczony? Prosimy o kontakt w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia pod adresem hej@bangerhead.pl. Proszę podać w swoim e-mailu:

- numer Twojego zamówienia
- nazwę artykułu, którego dotyczy reklamacja
- zdjęcie wady

Oczywiście postaramy się jak najszybciej znaleźć odpowiednie rozwiązanie! W tym czasie ocenimy również, czy konieczne jest odesłanie wadliwego produktu, czy nie.

Błąd produkcji

Twój produkt przestał działać lub zepsuł się z powodu błędu produkcyjnego? Prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem hej@bangerhead.pl. Proszę podać w swoim e-mailu:

- numer Twojego zamówienia;
- nazwę artykułu, którego dotyczy błąd produkcyjny
- zdjęcie/film przedstawiający wadę produktu

Oczywiście postaramy się jak najszybciej znaleźć odpowiednie rozwiązanie! W tym czasie ocenimy również, czy konieczne jest odesłanie wadliwego produktu czy nie.

Zawsze udzielamy 2-letniej gwarancji na stylizację termiczną oraz urządzenia elektroniczne.

Uwaga! Reklamacja produktu od GHD? Kliknij ten link: https://www.ghdhair.com/se/pages/returns

Gwarancja

Gwarancją prawną objęte są wszystkie przedmioty, które u nas kupujesz. Oznacza to, że produkt jest lub musi robić to, czego Ty – jako konsument – ​​możesz racjonalnie oczekiwać od niego. Niektóre produkty (np. narzędzia do stylizacji) posiadają również gwarancję producenta. W takim przypadku odpowiednie informacje znajdziesz w opisie produktu na stronie internetowej. Gwarancja producenta nie wpływa na gwarancję prawną.

Pytania?

Masz pytania dotyczące reklamacji i gwarancji? Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta!

Polityka prywatności

Bangerhead przestrzega przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych RODO.

Zatwierdzając umowę zakupu lub rejestrując konta w Bangerhead, zgadzasz się na przechowywanie Twoich danych w celu przetworzenia zamówienia i realizacji zakupu, ułatwienia przyszłych zakupów, aktualizacji statusu zamówienia, a także otrzymywania ofert i informacji za pośrednictwem wiadomości SMS, e-poczta lub innych bezpośrednich reklam wysyłanych bezpośrednio przez Bangerhead lub za pośrednictwem jednego z dostawców usług pocztowych/systemów pocztowych we współpracy Bangerhead.

Jako klient możesz zmienić lub żądać usunięcia przechowywanych informacji. W każdej chwili możesz również wycofać swoją zgodę na otrzymywanie ofert. Jeśli nie chcesz już otrzymywać wiadomości tekstowych lub biuletynów, możesz to zmienić samodzielnie w zakładce „Moje strony”. Przeczytaj więcej o przetwarzaniu danych osobowych w naszej polityce prywatności.

Limit wieku

Aby robić zakupy w Bangerhead musisz mieć ukończone 18 lat.

Pliki cookies

Ta witryna zawiera pliki cookies. Plik cookies to mały plik tekstowy, który jest przechowywany na Twoim komputerze i który między innymi dostarcza nam informacji o Twojej nazwie użytkownika oraz o tym, czy jesteś nowym, czy powracającym użytkownikiem. Aby dodać produkty do koszyka, Twoja przeglądarka musi zaakceptować pliki cookies. Jeśli masz jakiekolwiek problemy lub pytania dotyczące tego, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy Ci dalej!

Bezpieczeństwo

Bangerhead.pl jest zaszyfrowany przy użyciu 256-bitowej ochrony SSL Verisign (patrz pole adresu URL), co chroni Cię jako konsumenta przed niepewnym przetwarzaniem danych osobowych.

Do obsługi naszych płatności wykorzystujemy firmę Adyen, która jest dostawcą bezpiecznych rozwiązań płatniczych w Internecie. Adyen jest liderem usług płatniczych w Europie i obsługuje w Polsce między innymi takie formy płatności jak karty kredytowe i debetowe, Blik oraz szybkie przelewy. Kiedy robisz u nas zakupy, jesteś przenoszony na zaszyfrowaną, bezpieczną stronę, na której odbywa się płatność. Nie przechowujemy u nas żadnych informacji o koncie ani danych osobowych. Płatności kartą składają się ze standardu bezpieczeństwa 3D-Secure, który jest standardem bezpieczeństwa opracowanym przez VISA i Mastercard w celu zabezpieczenia płatności przez internet.