Poprzedni
Dalej
Ulubione
Koszyk
Koszyk ()

Składanie zamówień i inspirowanie się nowościami kosmetycznymi powinno być jak najłatwiejsze. Dlatego zebraliśmy najczęściej zadawane pytania, aby jak najszybciej udzielić Ci odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Jeśli jednak nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Konto klienta

  • Nie pamiętam hasła. Co mam zrobić?

    Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz je łatwo zresetować klikając na "Nie pamiętasz hasła?", kiedy próbujesz się zalogować na naszej stronie. Wpisz adres e-mail podany podczas tworzenia profilu klienta, a zostanie wysłany link resetujący hasło. Wybierz nowe hasło i zaloguj się na naszej stronie.

Bezpieczeństwo

  • Czy produkty są w 100% oryginalne i nowe?

    Sprzedajemy tylko nowe i oryginalne produkty bezpośrednio od producentów lub naszych oficjalnych dostawców. Dzięki naszej wieloletniej współpracy m.in. z Dermalogica, Kérastase, Clinique, Olaplex, Augustinus Bader czy L'Oréal możemy zagwarantować zarówno jakość, jak i dobra ceną produktu. Z nami możesz mieć pewność, że otrzymasz ten sam produkt, do którego jesteś przyzwyczajony/a, ale taniej!

  • Dlaczego produkty na Waszej stronie są w tak dobrych cenach?

    Mamy dobre umowy z naszymi dostawcami, więc możemy kupić wiele produktów w dużych ilościach i zagwarantować Ci lepszą cenę. Dodatkowo nie posiadamy fizycznych sklepów w Polsce, co eliminuje koszty personelu sklepowego oraz drogich lokali w centrum miast.

  • Skąd mogę wiedzieć, że wasz system płatności jest w pełni bezpieczny?
    Do obsługi naszych płatności wykorzystujemy firmę Adyen, która jest dostawcą bezpiecznych rozwiązań płatniczych w Internecie. Adyen jest liderem usług płatniczych w Europie i obsługuje w Polsce między innymi takie formy płatności jak karty kredytowe i debetowe, Blik oraz szybkie przelewy. online Kiedy robisz u nas zakupy, jesteś przenoszony/a na zaszyfrowaną, bezpieczną stronę, na której odbywa się płatność. Nie przechowujemy u nas żadnych informacji o koncie ani danych osobowych. Płatności kartą składają się ze standardu bezpieczeństwa 3D-Secure, który jest standardem bezpieczeństwa opracowanym przez VISA i Mastercard w celu zabezpieczenia płatności przez internet.
  • Co to są cookies?
    Plik cookie to mały plik tekstowy przechowywany na komputerze użytkownika, który informuje nas między innymi o nazwie użytkownika oraz o tym, czy jest on nowym czy stałym gościem na naszej stronie. Istnieją dwa różne rodzaje plików cookie, jeden, który jest przechowywany na stałe na komputerze użytkownika i tak zwany sesyjny plik cookie. Ta ostatnia nie jest przechowywana na komputerze użytkownika i znika po zamknięciu przeglądarki. Twoja przeglądarka musi akceptować pliki cookie, w przeciwnym razie nie będziesz mógł/a dodać produktów do koszyka. Jeśli masz jakiekolwiek problemy lub pytania na ten temat, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, a my chętnie Ci pomożemy.

Zamówienie

  • Czy produkty są zarezerwowane w koszyku?
    Od momentu dodania produktu do koszyka jest on zarezerwowany na 30 minut.
  • Czy moje zamówienie zostało zarejestrowane?

    Potwierdzenie zamówienia jest wysłane niezwłocznie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeśli masz wątpliwości czy Twoje zamówienie zostało zarejestrowane, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem nowego zamówienia.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
    Aby zobaczyć status zamówienia, możesz zalogować się na swoje konto klienta. W zakładce Zamówienia znajdziesz swoje zamówienia, a także możesz zobaczyć status swoich ostatnich zamówień.
  • Nie mogę znaleźć mojego zamówienia na moim koncie klienta?

    Może to być spowodowane tym, że zarejestrowałeś/łaś u nas dwa różne konta klienta. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy, abyśmy mogli połączyć oba profile. Wtedy wszystkie Twoje informacje będą w jednym miejscu oraz wszystkie punkty bonusowe zostaną zsumowane.

  • Czy mogę połączyć kilka zamówień?

    Niestety, z przyczyn technicznych nie jesteśmy w stanie połączyć wielu zamówień w późniejszym terminie. Dlatego, aby uniknąć dodatkowych kosztów wysyłki, prosimy dodać wszystkie produkty do koszyka przed dokonaniem zakupu.

  • Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

    Jeśli chcesz anulować zamówienie skontaktuj się z obsługą klienta jak najszybciej! Jeśli nasz magazyn zrealizował już Twoje zamówienie, niestety nie ma możliwości jego anulowania. W takim przypadku trzeba będzie dokonać zwrotu zamówienia. Czas przetwarzania przychodzącego zwrotu trwa zazwyczaj 1-3 tygodnie. Po zarejestrowaniu zwrotu zamówienia dokonamy zwrotu na konto użyte przy płatności.

  • Nie otrzymałem/łam potwierdzenia zamówienia.

    Sprawdź folder spam w swojej poczcie elektronicznej, aby upewnić się, że nie trafiło tam potwierdzenie zamówienia. Wszystkie swoje zamówienia znajdziesz na "moich stronach" po zalogowaniu się. Tam też znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na temat swojego zamówienia. Jeśli potwierdzenie zamówienia nie pojawiło się w Twojej skrzynce elektronicznej i nie możesz go znaleźć na "moich stronach", adres e-mail mógł być błędnie podany podczas składania zamówienia lub zamówienie mogło nie zostać zrealizowane podczas jego składania. Skontaktuj się z nami przez nasz formularz lub przez stronę hej@bangerhead.pl, a pomożemy Ci dowiedzieć się, co się stało.

Płatności

  • Jakie metody płatności są dostępne w Bangerhead?

    Możesz wybrać pomiędzy płatnością kartą Visa/Mastercard, szybkim przelewem online oraz płatnością za pomocą Blik.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli masz kod rabatowy, który chcesz wykorzystać, wprowadź go przy kasie i kliknij przycisk Aktualizuj. Ważne jest, aby przy wpisywaniu kodu rozróżniać wielkie i małe litery. Jeśli masz pytania dotyczące konkretnego kodu, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego. Uwaga! Kody rabatowe nie mogą być łączone z cenami promocyjnymi. Nie ma możliwości łączenia kodów rabatowych ani dodawania kodu rabatowego po złożeniu zamówienia.

  • Co stanie się z kodem rabatowym, jeśli zwrócę kilka przedmiotów?

    Jeśli zdecydujesz się na zwrot produktu, nie ma możliwości uzyskania zwrotu wartości wykorzystanego kodu rabatowego. Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony, przyjmiemy go z powrotem, a Ty oczywiście będziesz mógł/ła wykorzystać rabat na kolejne zakupy.

  • Mam dostępne środki na koncie klienta. Gdzie mogę je znaleźć?

    Jak tylko się zalogujesz i będziesz chciał/ła zapłacić za swoje zamówienie, zobaczysz przycisk "Wykorzystaj środki na koncie klienta". Tutaj znajdziesz aktualne saldo na swoim koncie klienta, z którego możesz oczywiście skorzystać przy składaniu zamówienia.

Zwrot

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu, prosimy o zapoznanie się z sekcją Zwroty i prawo odstąpienia od umowy.

Dostawa

  • Jaki jest przewidywany czas dostawy?

    Zamówienia wysyłane są z naszego magazynu w dni robocze.

    Średni czas dostawy to 5-7 dni robocze*.

    Należy jednak pamiętać, że czas realizacji w naszym magazynie również wynosi zazwyczaj 1-2 dni. Po wysłaniu Twojego zamówienia z naszego magazynu ze Szwecji, otrzymasz e-mail z możliwością śledzenia Twojej przesyłki. Przesyłkę możesz zacząć śledzić po upływie 48 godzin od momentu jej wysłania.

    * Uwaga: Wszystkie przedstawione czasy dostawy są szacunkowymi czasami dostawy. Możliwe są opóźnienia w naszym magazynie i u naszych partnerów wysyłkowych (np. w przypadku większych przecen sezonowych).

  • Jakie są sposoby dostawy?

    Twoje zamówienie jest pakowane w naszym magazynie i wysyłane za pomocą DHL lub InPost.

    Za pomocą InPost możesz odebrać swoja przesyłkę w wybranym przez Ciebie paczkomacie.

    Przy wybraniu DHL początkowo kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę bezpośrednio na wskazany adres dostawy. Jeśli chcesz, możesz samodzielnie zmienić swoje preferencje dotyczące dostawy na punkt usługowy DHL.

    Chcesz wiedzieć więcej o wysyłce swojego zamówienia? Zobacz naszą stronę poświęconą formie i czasu dostawy.

  • Dlaczego nie mogę śledzić mojej przesyłki?
    Wszytskie przesyłki wysyłane są z naszego magazynu ze Szwecji. Gdy tylko przesyłka zostaje zapakowana i jest gotowa do wysyłki,  otrzymujesz informacje przez wiadomośc
    e-mail z linkem do możliwości śledzenia przesyłki.  Możesz śledzić przesyłkę dopiero, gdy dotrze do Polski, czyli po upływie około 2-3 dnich roboczych od dnia otrzymania wiadomości o możliwości śledzenia przesyłki.
  • Nie otrzymałem swojej przesyłki. Co się stało?

    Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacjami o śledzeniu przesyłki. Jeśli przesyłka nie dotarła w ciągu dwóch tygodni do daty złożenia zamówienia, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, abyśmy mogli dokładniej zbadać sprawę.

  • Czy wysyłacie również paczki poza Polskę?

    Tak. Bangerhead znajduje się również w Holandii, Norwegii, Szwecji, Finlandii i Danii.

  • Czy mogę zlecić dostarczenie zamówienia na inny adres?

    Tak, jest to możliwe. Przy Twoim zamówieniu wpisz adres dostawy, na który przesyłka ma być wysłana.

  • Ile wynoszą koszty wysyłki?

    Koszt wysyłki to 10 zł niezależnie od wybranej metody dostawy. Darmowa wysyłkę oferujemy od 149 zł.